8.30.2016

Ευχαριστώ – Ευχαριστώ – Ευχαριστώ

Ένας σπουδαίος πολιτικός του τόπου μου έλεγε:
«Μη σε νοιάζει κι ας σε κατηγορούν
Μη σε νοιάζει κι αν λένε ψέματα,
Μη σε νοιάζει ότι και να γράφουν
Μόνο ένα να σε νοιάζει:
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ».
Ο Ψαρουδάκης….…, ο Κωστής Ψαρουδάκης.........,ο Ψαρουδάκης Κώστας……..
Ευχαριστώ τους συνδυασμούς Μελισσουργού, Καραμπέτσου και τον απερχόμενο πρόεδρο σε ρόλο υποβολέα, διότι φρoντίζουν να εξασφαλίσουν την επανεκλογή μου πολύ έγκαιρα.
Επειδή όμως δεν αρκούμαι, και δεν ήταν ούτε είναι, σκοπός μου μόνο η εκλογή μου κάθε φορά αλλά και η αναμέτρηση μου με τα προβλήματα, η αναζήτηση λύσεων και η δημιουργία προϋποθέσεων και προοπτικής στο άθλημα, καλώ να μη λείψει κανένα σωματείο από τη Γενική Συνέλευση για να παρακολουθήσει ζωντανά το βρούχο από την κατάρρευση, και την πτώση στο λάκκο της αλήθειας όλων αυτών των μαθητών του Γκάιμπελς .
Το Βόλεϊ δεν έχει ανάγκη την εγωπάθεια τους
Το Βόλεϊ δεν έχει ανάγκη την ιδιοτέλεια τους
Το Βόλεϊ δεν έχει ανάγκη την καταθλιπτική τους τάση
Σε κάθε περίπτωση πάντως, σας Ευχαριστώ!


         Κωστής Γ. Ψαρουδάκης
Πρόεδρος Ο.ΠΕ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: